شناسهٔ خبر: 85173 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی مشکلات مساکن مهر تپه امام گل با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی

ملاقات با مردم معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در دیداری چهره به چهره با ساکنین مساکن مهر تپه امام گل ( کوی فردوس ) ملاقات و به مشکلات آنان رسیدگی نمود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (همدان) ، " نعمت اله ترکی" در این دیدار چهره به چهره که در فضایی صمیمی برگزار شد  پس از شنیدن خواسته ها، دغدغه ها، پیشنهادات و مسائل و مشکلات ساکنین مساکن مهر دستور رسیدگی و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات شهروندان را صادر کرد.

وی در خصوص مشکلات فنی پروژه های مسکن مهر گفت: ناظر پروژه ها باید این مشکلات را بررسی و در صورت کوچکترین مشکلی پاسخگو باشد.

ترکی در رابطه با معابر و فضای سبز این مساکن گفت: راه و شهرسازی موظف است تمام معابر و فضای سبزی که در سایت مساکن مهر تپه امام گل در نظر گرفته شده تحویل شهرداری نماید.

وی درخصوص بحث ساخت مسجد در این مساکن اظهار داشت: با تشکیل هیئت امناء ، راه و شهرسازی ملزم است زمین را در اختیار هیئت امنا برای ساخت مسجد قرار دهد.

وی در رابطه با احداث مدرسه در این مساکن بیان کرد: زمین مورد نظر در این مساکن برای احداث مدرسه تحویل نوسازی مدارس قرار خواهد گرفت .

ترکی در پایان از تلاش های مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در رسیدگی به مشکلات مردم استان قدردانی نموده و عنوان کرد: مهندس حسینی همیشه به دنبال رفع مشکلات و رسیدگی به امورات مردم استان است.

گفتنی است در این دیدار مردمی مشکلات 5 پروژه 168 واحد فروتن، 72 واحدی جامعه معلولین، 135 واحدی ناجا ، 98 واحدی فرهنگیان و 96 واحدی شرکت تعاونی مسکن گلستان بررسی و دستورات لازم در خصوص رفع مشکل صادر شد