شناسهٔ خبر: 85211 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تاکید کرد

آماده‌باش ۱۰۰ درصدی یگان حفاظت در ایام ویژه سال/پیگیری گزارش‌های مردمی دست‌اندازی به اراضی دولتی با تلفن ۱۶۵۶

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی از آماده باش۱۰۰ درصدی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در ایام ویژه سال خبر داد و تاکید کرد: مردم از طریق تلفن ۱۶۵۶ می‌توانند گزارش دست‌درازی به زمین‌های دولتی را گزارش کنند که در کوتاهترین زمان ممکن، رسیدگی می‌شود.

علی نبیان در خصوص برنامه‌های یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن، به خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گفت: با تایید مقام معظم رهبری بخشی از دغدغه‌ها در خصوص حفاظت از اراضی ملی و دولتی کاهش یافت. با نظارت و پایش همکاران یگان حفاظت، شبانه‌روزی از دخل و تصرف در اراضی دولتی جلوگیری می‌کنند.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تصریح کرد: حضور همکاران یگان حفاظت در جای جای ایران می‌تواند بخشی از دغدغه‌های دولت و نظام را کاهش دهد.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: در سال گذشته تلفن ۱۶۵۶ راه‌اندازی شد که مردم می‌توانند با تماس تلفنی، دست‌درازی‌هایی که در انفال، محدوده قانونی شهر و زمین‌های حریم شهری وجود دارد را گزارش دهند و نهایتا همکاران یگان حفاظت با حضور به موقع از دست‌اندازی به اراضی دولتی جلوگیری می‌کنند.

نبیان افزود: با ابلاغی که سال گذشته به تمامی همکاران یگان‌های حفاظت انجام شد، یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در تهران و تمامی استان های کشور به شکل ۱۰۰ درصدی در آماده باش هستند و در ایام خاص، اراضی دولتی و ملی، رصد و پایش می‌شوند.

وی تاکید کرد: هر روزه شاهد، دست‌درازی به انفال هستیم که یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن عموما در نقطه صفر با دست درازی‌ها به اراضی دولتی، برخورد می‌کنند.