شناسهٔ خبر: 85478 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۳۲۵۰ متر مربع از اراضی دولتی استان همدان از دست متصرفین خارج شد

رفع تصرف همدان1 فرمانده یگان حفاظت از اراضی دولتی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از رفع تصرف دو مورد زمین به مساحت ۳۲۵۰ متر مربع از اراضی دولتی این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان (همدان)،  حمید چراغی با اعلام این خبر، اظهار داشت : با تلاش همکاران یگان حفاظت اراضی از دولتی ،یک قطعه زمین به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع به صورت نهال کاری در جاده خاکو به ارزش ۹ میلیارد ریال رفع تصرف و به بیت المال برگردانده شد.

وی افزود: زمین دیگر نیز به مساحت ۲۵۰ متر مربع به صورت دیوارکشی  در جاده مزدقینه به ارزش ۳میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال رفع تصرف و به بیت المال برگردانده شد.

وی با اشاره به نقش سازنده مردم در پیشگیری از تصرف و  حفاظت از اراضی دولتی، گفت: شهروندان می توانند با سامانه تلفن گویای ۱۶۵۶ تماس گرفته و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی دولتی را به یگان حفاظت اعلام کنند.

چراغی در پایان خاطرنشان ساخت : یگان حفاظت از اراضی دولتی این اداره کل در تعطیلات محرم نیز  همانند گذشته در تمامی شهرستان های استان شبانه روز اراضی دولتی را تحت نظر داشته و با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی تمام ظرفیت هارا برای حفاظت از بیت المال و جلوگیری از تصرف اراضی دولتی به کار گرفته است.