شناسهٔ خبر: 85629 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان:

ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکن طرح اقدام ملی در گنبد کاووس

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان مهترین برنامه های اجرایی اداره کل راه و شهرسازی در شهرستان گنبد را احداث ۱۰۰۰ واحد مسکن اقدام ملی در شهرستان گنبد و آسفالت بیش از ۶ کیلومتر از جاده نفت، و تکمیل پروژه ساختمان پزشکی قانونی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، "حسين محبوبي "مدير كل راه و شهرسازي استان گلستان در جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس با حضور استاندار گلستان گفت،  با اشاره به اهمیت جاده نفت در سهولت دسترسی و کاهش تصادفات جاده ای از عزم استان برای اجرا و تکمیل این پروژه خبر داد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۶ کیلومتر از جاده نفت توسط اداره کل راه و شهرسازی آسفالت شده است، افزود: طبق توافقات استانی مقرر شد ۱۵ کیلومتر از این جاده توسط اداره کل راه و شهرسازی و ادامه توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تکمیل شود که با اجرای ۴ کیلومتر مسیر در دست احداث بیش از ۶۰ درصد تعهد این اداره کل انجام خواهد شد .

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان با بیان اینکه برای انجام کامل تعهدات نیازمند اعتبارات ویژه هستیم، خاطرنشان کرد: برآورد تکمیل کل این جاده بیش از یکصدو پنجاه میلیار تومان اعتبار است که در کنار اعتبارات استانی به اعتبارات ملی نیاز می باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان طرح اقدام ملی مسکن را به عنوان یکی از مهمترین ماموریت های وزارت راه و شهرسازی و به تبع آن اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان اعلام و افزود در حال حاضر در شهر گنبد ۸۶۱ ثبت نامی واجد شرایط طرح داریم که برابر برنامه ریزی با اجرای ۱۰۰ واحد در شهرک بهارستان توسط بنیاد مسکن استان و ۹۰۰ واحد توسط ستاد اجرای فرمان امام (ره )واجدین شرایط ثبت نام شده  پوشش داده خواهند شد .

وی در ادامه با اشاره به اجرای پروژه ساخت مجتمع پزشکی قانونی شهرستان گنبدکاووس نیز گفت: این پروژه به دلیل ارائه خدمات به مردم شرق استان گلستان با اعتبار ویژه و با جدیت در حال اجرا است و امید می رود در دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد.