شناسهٔ خبر: 85799 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح حساب برای ۲۲۶۲ نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان ایلام تا ۱۵ مهر ماه

جلسه اقدام ملی مسکن.jpg مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در جلسه ویدیو کنفرانس طرح اقدام ملی مسکن، از افتتاح حساب برای ۲۲۶۲ نفر از متقاضیان این طرح در استان تا امروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)، مدیر کل این دستگاه اجرایی در این خصوص گفت: تا امروز ۱۵ شهریور ماه برای ۲۲۶۲  مورد از متقاضیان طرح اقدام ملی در استان افتتاح حساب صورت گرفته و از این تعداد تا این لحظه ۱۱۳۰ نفر آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی را به حساب مذکور واریز کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: سایر ثبت نام شدگان طرح اقدام ملی مسکن هم اکنون در حال پالایش برای تأیید هستند که در صورت تأیید نهایی برای آنان پیامک مبنی بر افتتاح حساب و واریز مبلغ آورده اولیه( ۴۰ میلیون تومان) ارسال خواهد شد و متقاضیان ۱۵ روز جهت واریز مبلغ اولیه فرصت دارند ودر صورت عدم واریز این مبلغ از لیست متقاضیان حذف می شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام به رد در خواست و انصراف ۱۰۱۸ نفر از متقاضیان تا این لحظه اشاره کرد و افزود: پس از بررسیهای  نهایی متقاضیانی که شرایط دریافت مسکن در طرح اقدام ملی را ندارند حذف می شوند و در صورتی که تعداد متقاضیان از تعداد مسکن در نظر گرفته شده در طرح اقدام ملی مسکن بیشتر باشد برنامه ریزی برای افزایش تعداد مسکن احداثی در این طرح به عمل خواهد آمد.

کاظمی اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام احداث ۱۰۰۵۳ واحد مسکونی را در دستور کار خود دارد و ۱۵۹۵۴ متقاضی (با احتساب ثبت نام کارکنان آموزش و پرورش استان) در طرح اقدام ملی مسکن استان ثبت نام کرده اند.