شناسهٔ خبر: 85816 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار چهارمحال و بختیاری:

توسعه ارتباطات و زیرساخت های ارتباطی، توسعه استان را در پی خواهد داشت

DM2A1549.1.jpg استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل ساخت و توسعه راههای منطقه غرب و مرکز کشور و جمعی از مدیران استانی از پروژه های راه و شهرسازی بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، در این برنامه، مسئولین از محور شهرکرد ـ شلمزار، پل خراجی، تونل زره،  تونل های کره بس،  چهارخطه بروجن ـ لردگان، سه راهی امام قیس و کمربندی شمالی بروجن بازدید نمودند. استاندار چهارمحال و بختیاری در حاشیه این بازدید ضمن ابراز رضایت از روند اجرای پروژه ها گفت: به طور قطع، یکی از محورهای توسعه هر منطقه، توسعه ارتباطات و زیرساخت هاست و اگر این زیرساخت های ارتباطی توسعه یابد؛ خطرات جاده ای، تصادفات و خسارات وارده به مردم کمتر می شود و نهایتا مسیر توسعه آن منطقه را تسهیل خواهد کرد.

اقبال عباسی افزود: مجموعا ۱۰ پیمانکار در این تعداد پروژه مشغول به فعالیت هستند و روند پیشرفت آن ها به خصوص در تونل ها، جاده بروجن ـ لردگان و همچنین کمربندی شمالی بروجن  رضایت بخش است. وی سرجمع اعتبارات این پروژه ها را حدود ۳۰۰ میلیارد تومان دانست و افزود: به جز دو مورد که ترک پیمان نموده اند، بقیه موارد فعال هستند و انشاءالله در زمان مقرر پروژه ها را تحویل خواهند داد.

همچنین در این سفر از نزدیک محور شهرکرد ـ بروجن(قطعه باقیمانده) مورد بررسی قرار گرفت  و با حضور پیمانکار و نمایندگان شرکت ساخت و توسعه راه ها، در خصوص رفع موانع موجود راهکار های لازم پیش بینی شد.

گفتنی است در این سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای و معاونین استاندار نیز حضور داشتند.