شناسهٔ خبر: 86464 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر یکروزه مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل انجام گرفت؛

بازدید از ۱۴ پروژه در حال اجرای شمال استان اردبیل

اردبیل 8-6 مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل و هیئت همراه در سفر یکروزه به شمال استان از ۱۴ پروژه در حال اجرا راه و شهرسازی بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان اردبیل )، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به همراه معاون مهندسی و ساخت و معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل از ۱۴پروژه راه و شهرسازی در ۴ شهرستان شمال استان بازدید و در جریان آخرین روند پیشرفت اجرای پروژه ها قرار گرفتند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل و هیئت همراه در آغاز سفر با حضور در شهرستان گرمی از پروژه های در حال اجرای احداث باند دوم سه راهی صحرا به رضی ، احداث باند دوم ورودی شهر گرمی ، احداث جاده گردشگری دور دریاچه گیلارلو و احداث باند دوم گرمی به بیله سواربازدید کرده و از نزدیک در جریان روند عملیات اجرای پروژه ها قرار گرفتند.

در ادامه این سفر یکروزه با حضور در شهرستان بیله سوار از احداث باند دوم بیله سوار به گرمی  و احداث باند دوم سه راهی گوگ تپه به بیله سوار بازدید کرده و توصیه های لازم را به پیمانکاران پروژه ها ارائه نمودند.

شهرستان پارس آباد مقصد بعدی سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل و هیئت همراه بود و بازدید از پروژه احداث باند دوم پارس آباد به سربند ، مسکن مهر شهرستان پارس آباد ، پروژه بازآفرینی شهری بهسازی و آسفالت خیابان شهید مطهری و پروژه بازآفرینی شهری اصلاح کانال زیر نهر تراب برنامه سفر بود و بررسی نواقص و مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان پارس آباد در این بازدید انجام گرفت.

آخرین مقصد این سفر یکروزه شهرستان مشگین شهر بود و مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل و هیئت همراه از پروزه های در حال اجرای آن ، که در این بازدید احداث باند دوم مشگین به اردبیل ، احداث مدرسه ۶ کلاسه دره حسنعلی ، پروژه بازآفرینی شهری اجرای پیاده راه سازی خیابان امام (ره) و پروژه بازآفرینی شهری ساماندهی و بهسازی کهنه قلعه تاریخی مشگین بازدید بعمل آوردند.

لازم به ذکر است مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل مداوم و بصورت سرزده در بیشتر روزهای هفته و حتی ایام تعطیل با حضور در شهرستان های مختلف استان به جد روند اجرای پروژه ها را بازدید کرده و در جریان امورات جاری و پیشرفت پروژه ها قرار می گیرند.