شناسهٔ خبر: 8652 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

میرشفیع در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی:

اعتبارات سال ۹۴ راه روستایی تخصیص نیافته‌ است/ بدون بودجه نمی‌توانیم به حداقل یک چهارم تعهداتمان عمل کنیم

سيد حسين ميرشفيع معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه اعتبارات سال ۹۴ راه روستایی هنوز تخصیص نیافته‌است گفت: با توجه به این مسئله حداقل یک چهارم از تعهدات‌مان را نمی‌توانیم انجام دهیم.

سیدحسین میرشفیع در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به گذشت ۳ ماه از آغاز سال ۹۴ گفت: هنوز هیچ اعتباری در حوزه راه روستایی تخصیص پیدا نکرده است بنابراین از راه روستایی نمی‌توان توقع زیادی داشت اگر کاری هم شده براساس ظرفیت‌های محلی و استانی بوده است.

وی افزود: عملکرد سال گذشته در راه روستایی ۳۵۰۰ کیلومتر بود و براساس برنامه‌ریزی‌ها پیش‌بینی می‌شد عملکرد امسال در این حوزه به ۴ تا ۵ هزار کیلومتر برسد اما با توجه به تأخیر در تخصیص اعتبارات سال ۹۴ راه روستایی حداقل یک چهارم از تعهدات‌مان را نمی‌توانیم انجام دهیم.

معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی درباره زمان تخصیص اعتبارات راه روستایی یادآور شد: تاریخ تخصیص اعتبارات در اختیار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است و این سازمان روشن می‌کند که چه زمانی تخصیص اعتبارات می‌آید اما تا این لحظه در مجموع هنوز هیچ اعتبار ملی و استانی تخصیص داده نشده است./

نظر شما