شناسهٔ خبر: 86889 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی:

ورزشگاه علی دایی نیاز به بازسازی اساسی دارد / تلاش می‌کنیم تامین اعتبار خوبی برای رفع نواقص کل مجموعه تخصیص یابد

اردبیل 21 معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی وزارت راه و شهرسازی در بازدید از مجموعه ورزشی علی دایی اردبیل گفت: با بررسی کارشناسی و مطالعه جامع مجموعه ورزشگاه علی دایی ، نیاز به بازسازی اساسی و اعتبار قابل توجهی دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اردبیل)، محمد جعفر علیزاده معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی وزارت راه و شهرسازی در بازدید از مجموعه ورزشی علی دایی اردبیل که به همراه استاندار اردبیل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان و مدیرکل ورزش و جوانان استان صورت گرفت افزود: یک مشاور متخصص که در طراحی و ساخت ورزشگاه های کشور تجربه خوبی دارد انتخاب شده که نواقص موجود طبق نظر مشاور برطرف می شود.

وی نفوذ آب از زیر صندلی های تماشاگران به طبقه زیرین را قابل حل و تعمیر دانست و گفت: در فصل زمستان ضمن مطالعه اساسی و انتخاب پیمانکار رفع نواقص موجود را از سال آینده شروع می کنیم و در بحث صندلی ها و زیبا سازی مجموعه نیز برنامه داریم.

علیزاده تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تامین اعتبار خوبی برای رفع نواقص کل مجموعه تخصیص یابد و علاوه بر آن سالن پیست دو میدانی نیز در آینده نزدیک تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

استاندار اردبیل نیز در این بازدید با بیان اینکه در سال گذشته توافق لازم برای انتخاب مشاور انجام شده بود افزود: بررسی های کارشناسی و مطالعه زیر بنایی این مجموعه بزرگ با قول مساعد معاون وزیر جهت تامین اعتبار ، حداقل تا یکسال آینده رفع نواقص می شود.

بهنامجو اظهار کرد: مشکلات زیربنایی از قبیل رختکن ‌ها، محوطه و چمن مصنوعی این مجموعه ورزشی و همچنین نفوذ آب از جایگاه تماشاگران به ساختمان اداری و سرویس‌های بهداشتی مورد بررسی قرار گرفته و با تامین اعتبار مناسب این نواقص برطرف می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه این بازدید گفت: مجموعه ورزشی علی دایی در ۴۲ هکتار با مجموعه استادیوم ۲۰۰۰۰ نفری دارای فضای ورزشی به مساحت ۲۷۰۵۸ متر مربع و زمین فوتبال ۶۶۸۱ متر مربع می باشد.

حیدری افزود: تاکنون احداث زمین فوتبال و تعدادی از زمین های روباز ورزشی ، پارکینگ ، خیابان های دسترسی و همچنین شبکه های آب و فاضلاب اجرا گردیده است.

وی اضافه کرد : در حال حاضر احداث سالن ژیمناستیک در مرحله مطالعات بوده و بعد از تکمیل به پیمانکار جهت شروع عملیات اجرایی واگذار خواهد شد.