شناسهٔ خبر: 86890 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف زاده اردبیل

اردبیل 22 معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از پروژه احداث بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف زاده اردبیل بازدید و در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اردبیل) ، محمد جعفر علیزاده معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی وزارت راه و شهرسازی به همراه استاندار اردبیل و مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه در حال احداث بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف زاده اردبیل بازدید نموده و در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

در این بازدید استاندار اردبیل به سفر سال گذشته رییس جمهور به استان اردبیل اشاره کرد و اظهار داشت: در سفر سال گذشته رییس جمهور به استان اردبیل بیمارستان نجف زاده از ۲۵۰ تخت خوابی به ۵۰۰ تخت خوابی تغییر یافت.

هنام جو با اشاره به اینکه حداقل ۲۵۰۰متر مربع زیر بنا در این پروژه افزایش یافته است گفت: عملیات خاکبرداری، آزمایش مکانیک خاک و تجهیز کارگاه در یک برنامه زمان بندی انجام شده و بصورت اسکلت فلزی با تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان و از سوی پیمانکار بومی اجرا می شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر استان اردبیل با کمبود تخت بیمارستانی مواجه است و باید با شتاب دادن به اجرای پروژه این کمبودها جبران شود و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی پس از بازدید از روند اجرایی احداث بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف زاده اردبیل برای تامین اعتبار این پروژه قول مساعد داد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این بازدید با اشاره به مدت قرارداد پروژه گفت : مدت قرارداد پروژه ۲۴ ماه بوده که در صورت تامین اعتبار لازم ظرف مدت مذکور اسکلت بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی به اتمام می رسد. 

حیدری افزود : بعد از اتمام اسکلت بیمارستان نسبت به برگزاری مناقصه جهت واگذاری مراحل بعدی پروژه اقدام خواهیم کرد.