شناسهٔ خبر: 86931 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در جمع کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان قم:

به زودی مشکلات ساختار اداری و چارت سازمانی وزارت راه و شهرسازی اصلاح می شود/ حل مشکلات نیروهای قراردادی در دستور کار/ دستور تامین مسکن ویژه کارکنان

دیدار دکتر ترکی با کارکنان استان قم معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: بسیاری از مشکلات درون سازمانی وزارت متبوع ناشی از ساختار اداری نامناسب و چارت سازمانی ناهمگون است که امیدواریم هر چه سریع تر این موارد اصلاح شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم)، نعمت الله ترکی در سفر خود به استان قم ضمن حضور در بین کارکنان این اداره کل و گفتگو با آن ها افزود: از سال گذشته نیروهای با پست سازمانی پیمانی و رسمی ادارات کل راه و شهرسازی استان ها از افزایش حقوق خوبی برخوردار شدند که متاسفانه نیروهای قراردادی به دلیل مسائل ساختاری و چارت سازمانی از این امر بهره مند نشده اند.

وی افزود: این مسئله نباید موجب دلسردی کارکنان و خانواده آن ها شود و افزایش حقوق نیروهای قراردادی هر چه سریع تر می بایست در دستور کار قرار گیرد.

وی تاکید کرد: به زودی احکام جدید نیروهای قراردادی تغییر خواهد کرد و آن ها می توانند از افزایش حقوق بهره مند گردند.

ترکی به ساختار نامناسب سازمانی وزارت راه و شهرسازی و لزوم اصلاح آن اشاره کرد و گفت: در سطح ادارات کل زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان ها با توزیع نامناسب نیروی انسانی، درآمد ها و موازی کاری وظایف و مشکلات ساختاری دیگر مواجه هستیم تا حدی که بیشترین مشکلات درون سازمانی ناشی از این امر است و می بایست این اصلاح ساختار و چارت سازمانی در اولویت قرار گیرد.

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در سفرهای استانی خود به دنبال دریافت نقطه نظرات، نقاط قوت و ضعف ساختار و ارزیابی دستگاه های استانی بوده و پس از جمع بندی و در شورای معاونین وزارت متبوع بحث و بررسی خواهد شد.

ترکی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم تامین مسکن ویژه کارکنان ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان ها اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از وظایف وزارت راه و شهرسازی در قبال کارکنان خود تامین مسکن وسرپناه مناسب است که این امر پس از نیاز سنجی هر استان و بررسی آن به زودی به مرحله اجرا خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: با توجه به فضای نامناسب دو ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم، عملیات ساخت و تجهیز یک ساختمان مجهز و مناسب در اراضی متعلق به سازمان ملی می بایست در دستور کار قرار گیرد.

وی پس از حضور در میان کارکنان اداره کل راه و شهرسازی در با دیدار رییس سازمان برنامه و بودجه استان گفت: در استان قم برای تسهیل، پیشبرد و پیشرفت پروژه ها نیازمند همکاری نزدیک و تعامل مناسب سازمان برنامه استان هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در پایان خاطر تاکید کرد: برای حل مشکلات ساختمان اداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم و احداث ساختمان جدید، سازمان برنامه و بودجه استان با این اداره کل همکاری و تعامل مناسب داشته باشد.