شناسهٔ خبر: 86953 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسات پیشبرد طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان به صورت هفتگی برگزار می‌شود

میریان اقدام ملی اصفهان بمنظور تسریع امور و رفع مشکلات موجود در اجرای طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان، جلسه‌ای از طريق ارتباط ویدئو کنفرانس در محل اداره‌کل راه و شهرسازی این استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ در ادامه جلسات هفتگی رفع مشکلات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان، صبح امروز جلسه ویدئوکنفراسی به ریاست سیدمسعود میریان رئیس اداره تشکلهای حرفه‌ای و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی استان با حضور رؤسای ادارت راه و شهرسازی شهرستان‌های نائین، فریدن و فریدونشهر در محل این اداره‌کل برگزار شد.  

در ابتدا رؤسای ادارت راه و شهرسازی شهرستان‌های حاضر در جلسه ضمن ارائه گزارش تفصیلی از آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن، مسائل و مشکلات پیش رو را بیان کردند.  

رئیس اداره تشکلهای حرفه ای و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی استان ضمن استماع نظرات حاضر در جلسه به ارائه راهکارهای مرتبط با طرح اقدام ملی استان در جهت پیشبرد هر چه سریعتر اهداف پرداخت و از رؤسای ادارات خواستار تلاش مضاعف در جهت نیل به اهداف طرح اقدام ملی شد.  

وی طی گفت‌وگو با کارشناس خبر در خصوص وضعیت طرح اقدام ملی شهرستان نایین اظهار کرد: اجرای این طرح در شهرستان نایین در دو محل نائین و انارک انجام می‌پذیرد که در نایین تعداد ۳۰۰ واحد و در انارک تعداد ۶۴ واحد جهت طرح اقدام ملی مسکن در نظر گرفته شده است.  

میریان با بیان اینکه تعداد ۵۳۴ نفر متقاضی در طرح اقدام ملی مسکن شهر داران ثبت نام نمودند، عنوان کرد: تعداد متقاضیان واجد شرایط بسیار بیشتر از واحدهای در نظر گرفته در این شهر بوده که با پیگیری بعمل آمده زمینی جهت اختصاص به این متقاضیان در نظر گرفته شده است.  

وی افزود: جهت شهرهای دامنه و بویین میاندشت که به دلیل عدم وجود زمین در مراحل قبلی ثبت‌نام انجام نشده بود تامین زمین در حال انجام است که انشالله پس از آماده‌سازی برای این دو شهر نیز در مرحله بعدی ثبت‌نام انجام می‌پذیرد.  

رئیس اداره تشکلهای حرفه‌ای و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی استان با بیان اینکه در شهرستان فریدونشهر تعداد ۶۳۲ نفر جهت طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام شده‌اند گفت: بحمدالله در این شهرستان مشکل کمبود زمین وجود ندارد.