شناسهٔ خبر: 86986 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد

پیگیری تخصیص زمین سومین پروژه بزرگ خیری مسکن در بروجن

unnamed.jpg مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از پیگیری برای تخصیص زمین سومین پروژه بزرگ خیری مسکن در بروجن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری)، حسینعلی مقصودی در جلسه مجمع خیرین مسکن ساز شهرستان بروجن با اعلام این مطلب، گفت: بروجن با دارابودن ظرفیت بالای جذب خیرین و انجام پروژه های خیری بخصوص در زمینه مسکن، در کشور نمونه است و شاهد این مطلب احداث دو پروژه مسکن 30 واحدی و 24 واحدی در سال های اخیر با مشارکت خیرین در  شهرک الهیه بروجن جهت استفاده زوج های نیازمند است. وی افزود: تلاش می کنیم در کمترین زمان، زمین مورد نظر برای ساخت پروژه 110 واحدی خیری مسکن در  این شهر تأمین شود. مدیرکل راه و شهرسازی به تلاش مجوعه دولت و وزارت راه و شهرسازی در جهت ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد نیز اشاره کرد و گفت: در این شهرستان برای طرح اقدام ملی مسکن طی دو مرحله، 2367 نفر ثبت نام کرده اند و از این تعداد 1276 نفر تاکنون واجد شرایط بوده اند. مقصودی ادامه داد: برای 462 نفر تاکنون افتتاح حساب صورت گرفته و تعداد 325 نفر نیز آورده اولیه را واریز کرده اند. وی همچنین از تخصیص زمین برای 643 واحد خبر داد و گفت: از این تعداد 300 واحد تحویل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و 278 واحد تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شده است. مدیرکل راه و شهرسازی افزود: به غیر از شهر بلداجی، در هیچ یک از شهرهای شهرستان مشکل تأمین زمین در طرح اقدام ملی وجود ندارد.

حجت الاسلام امیرقلی جعفری نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بر جانمایی و اختصاص بهترین زمین ممکن برای این منظور در جهت تشویق خیرین برای سرمایه گذاری در طرح های مختلف تأکید کرد.