شناسهٔ خبر: 87707 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

واگذاری تعداد۱۲خدمت از خدمات اداره کل راه وشهرسازی استان همدان به دفاترخدمات پیشخوان دولت

کرونا ۱۲فعالیت از خدمات اداره کل راه و شهرسازی استان همدان در دو موضوع مرتبط با حوزه های مسکن و ساختمان و املاک و حقوقی به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان( همدان) حسین ده محسنی فرد بیان کرد : در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و الکترونیکی کردن خدمات دستگاه های اجرایی و در برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، بخشی از  خدمات این اداره کل(از جمله برگزاری ملاقات های عمومی با مدیرکل)به صورت الکترونیک و از طریق سایت این اداره کل انجام می شود.

وی در رابطه با خدمات واگذار شده به دفاتر پیشخوان دولت عنوان کرد: تعداد۱۲مورد از خدمات این اداره کل به دفاتر پیشخوان واگذار شده که از مهم ترین آنها می توان به انجام مراحل مرتبط با ارتقاء و صدور پروانه اشتغال به کار،کاردانی و مهندسی ساختمان و واگذاری واحدهای ساخته شده به عموم مردم اشاره کرد.

ده محسنی یادآورشد : همچنین بررسی و پاسخ استعلام و درخواست های تشخیص نوعیت زمین، واگذاری زمین به عموم مردم،انجام مراحل مرتبط با پرداخت یارانه تسهیلات اقشار ویژه،انجام مراحل  مرتبط با استعلام وام مسکن یکم بدون سپرده، استعلام وام ساخت،تمدید معرفی مجدد جهت دریافت وام ودیعه اسکان موقت به دفاترپیشخوان دولت واگذار شده است.

ده محسنی در رابطه با درخواست ملاقات عمومی با مدیرکل عنوان کرد: از اول فروردین ماه سالجاری تمام درخواست ها از طریق سایت اداره کل (قسمت ملاقات عمومی با مدیر کل) انجام می شود و از مردم شریف در سراسر استان درخواست می شود جهت پیشگیری از انتشار ویروس کرونا ، همچنین برای جلوگیری از اتلاف وقت خود از مراجعه حضوری به اداره کل خودداری نمایند.

وی افزود:لازم به ذکر است عموم مردم شریف و هم استانی های عزیز نیز می توانند درخواست های خود را از طریق سایت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان به آدرس( (hamedan.mrud.irقسمت ارتباط با معاونین ثبت نموده و پاسخ نامه های ارباب رجوع گرانی نیز از طریق شماره تلفن مندرج در سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان ساخت : امیدواریم که در شرایطی که همه جهان و کشور درگیر بیماری کرونا هستیم با این برون سپاری بتوانیم مشکلات عمده ای که برای شهروندان در این راستا وجود داشت را برطرف و گامی در راستای تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی برداریم.