شناسهٔ خبر: 87750 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستاي همكاري هواشناسی با صدا و سيما صورت گرفت؛

پخش مستند "هواشناسی آینه تلاش" از شبکه استانی گیلان

محمد دادرس مدیر کل هواشناسی استان گیلان مدیر کل هواشناسی گیلان از پخش مستند "هواشناسی آینه تلاش" حاصل همكاري شبکه استانی باران با اين اداره كل خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي(گيلان)، در اجرای بند (چ)ماده ۳۷ که اشعار دارد  «کلیه دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری مکلفند یک درصد  از اعتبارات هزینه‌ای خود را طی قرارداد مشخص با صدا و سیما صرف تولید برنامه جهت فرهنگ‌سازی و آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی نمایند» اداره کل هواشناسی استان گيلان با ارائه برنامه پیشنهادی خود به صدا وسیمای استانی مرکز گیلان مبادرت به تهیه این مستند نمود.

مدیر کل هواشناسی استان گیلان با بیان اینکه این مستند تحت عنوان "هواشناسی آئینه تلاش" در سه قسمت ۲۵ دقیقه ای و در ساعت ۲۱ شب در پر بیننده ترین ساعت برنامه های تلویزیونی پخش می‌شود.

 محمد دادرس در ادامه گفت: در این سه قسمت به معرفی خدمات هواشناسی در حوزه های مختلف و امکانات وتوانمندی هواشناسی استان گیلان و فعالیتهای هواشناسی در بخش تهک پرداخته می‌شود.

وي همچنین بيان كرد که این برنامه بخشی از قرارداد هواشناسی با صدا وسیمای مرکز استان بوده و در بخش رادیویی نیز برنامه های دیگری در دست تهیه و پخش است که در فواصل زمانی طی امسال ضبط و در برنامه های و بخشهای مختلف به  صورت سمعی و بصری پخش خواهد شد.