شناسهٔ خبر: 87822 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان قم به مناسبت فرا رسیدن هفته حمل و نقل

حسن صبوری مدیرکل راه و شهرسازی و رییس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان قم در پیامی فرا رسیدن هفته حمل و نقل را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم)، متن پیام به این شرح است؛

«در جهان امروز، نبض توسعه اقتصادی و پویایی افراد در زندگی شهری و روستایی در دستان ارزشمند فعالان عرصه حمل و نقل می تپد و مسیر توسعه و پیشرفت و تكامل جوامع بشري نيزبا آن آميخته و عجين شده است .لذا حضور در اين عرصه احتياج به تلاش مضاعف و همت فراوان  دارد چراكه ارائه خدمات مناسب به مردم شریف ایران اسلامی و ايجاد بستر مناسب توسعه از آرمان هاي بخش حمل ونقل است كه خوشبختانه در سالهاي اخير در كشور وخصوصا استان اقدامات خوبي توسط سازمانهاي متولي و سياست گذاري ها وحمايت هاي  بي دريغ مسئولين امرانجام ويا در حال صورت گرفتن است .

در همین مجال، فرا رسیدن هفته حمل ونقل و راهداري را كه یادآور تعلق خاطر رانندگان به معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) و پايبندي اين قشر به آرمانهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را عينيت بخشيد را به حضور اعضای خانواده عظیم راهداري وحمل و نقل تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

در خاتمه از خداوند متعال موفقيت و سرافرازي كليه فعالان عرصه حمل ونقل را در سایه الطاف الهی و در راستای اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت می نمایم.»