شناسهٔ خبر: 87950 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک امام جماعت راهداری لرستان به مناسبت هفته حمل و نقل

IMG-20201215-WA0061.jpg امام جماعت اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در پیامی هفته "حمل و نقل، رانندگان و راهداری" را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری ووزارت راه و شهرسازی (لرستان) حجت الاسلام والمسلمین علی صفر خورشیدوند امام جماعت اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در پیامی هفته "حمل و نقل، رانندگان و راهداری" را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

《هرکس جان انسانی را نجات بخشد، گویی جان همه انسان ها را نجات بخشیده
است》سوره مائده آیه ۳۲
راهداران ایثارگرانی هستند که با سعایت شبانه روزی در جاده ها، امنیت را به مردم حبه می کنند، مردان سختکوشی که در برف و سرما و گرما به مصداق "والسابقون السابقون" در خدمت به خلق خدا پیشی می گیرند و رانندگان عزیز تلاشگران خط مقدم جبهه اقتصادند که روزی در جنگ با لبیک به فرمان امام راحل و روز دیگر در تحریم و بیماری و هر بحران دیگری ایثار می کنند.
اینجانب ۲۶ آذر روز "حمل و نقل و رانندگان" و ۱ دی "روز راهدار" را به مدیرکل محترم، معاونان و همه کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، رانندگان و فعالان حوزه حمل و نقل جاده ای تبریک و تهنیت عرض می نمایم. ان شاءالله در سایه الطاف خداوند منان در عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب و خدمت به مردم شریف توفیق یابید.
علی صفر خورشیدوند
امام جماعت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان