شناسهٔ خبر: 87952 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

خداقوت مدیرکل راهداری لرستان به راهداران

10.jpg مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان گفت: زحمات همه راهداران استان لرستان در سیل، بازسازی و عملیات راهداری زمستانی قابل تقدیر است.

به گزارش پایگاه خبری ووزارت راه و شهرسازی (لرستان)، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته "حمل و نقل، رانندگان و راهداری" با حضور در راهدارخانه زاغه با اهداء شاخه های گل از زحمات راهداران تقدیر کرد.

شرفی در این دیدار با تبریک پیشاپیش یکم دی ماه روز راهدار گفت: سیل‌های سال ۹۸ خسارات زیادی را به زیرساخت های راه در استان وارد کرد و در حالی که علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران هنوز بخش های زیادی از راهها و پل‌های آسیب دیده بطور کامل بازسازی نشده بودند راهداری سخت زمستانی آغاز شد و در حین راهداری زمستانی سیل اسفند به وقوع پیوست اما با همت همکاران همه این سختی ها را پشت سر گذاشتیم.

وی با بیان اینکه عملکرد مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از میانگین کشوری بالاتر است، گفت: زحمات همه راهداران استان لرستان در سیل، بازسازی و عملیات راهداری زمستانی قابل تقدیر است ولی متاسفانه امسال به دلیل بیماری کرونا امکان برگزاری مراسم بزرگداشت و قدردانی از زحمات راهداران فراهم نشد که امیدواریم در سال‌های بعد در خدمت همکاران باشیم.

شرفی از آمادگی کامل تیم ها و ماشین آلات راهداری لرستان در طرح راهداری زمستانی امسال خبر داد و همچنین از تلاش همه کارکنان به‌ویژه روابط عمومی در امر پوشش رسانه‌ای خدمات راهداران قدردانی کرد.

مصطفی ملکی صادقی معاون فنی و راههای فرعی و روستایی هم ایمنی تردد، باز نگه داشتن محورهای مواصلاتی و کار توام با احساس مسئولیت را از مهم‌ترین اولویت‌ها در راهداری زمستانی برشمرد.

پرویز کرمی معاون توسعه مدیریت و منابع  نیز گفت: با تجهیز راهدارخانه‌ها و پشتیبانی از نیروهای راهدار با تهیه اقلام مورد نیاز آنها سعی شده شرایطی فراهم گردد که راهداران با آرامش خاطر بیشتری در محورها حضور یابند.

محمدحسین امینیان مشاور مدیرکل و مدیر حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، راهداران را سربازان گمنام جاده‌ها نامید و افزود: همه کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از مدیرکل تا نیروهای عملیاتی با احساس مسئولیت و متعصبانه به مردم خدمت می کنند و روزانه شاهد پیگیری مدیرکل درخصوص به روزرسانی پرداخت حقوق و بهبود معیشت کارکنان شرکتی هستیم.

در ادامه این مراسم که با حضور مدیر روابط عمومی و رئیس و اکیپ اداره راهداری شهرستان خرم آباد برگزار شد، با اهداء شاخه های گل از خدمات راهداران تقدیر گردید.