شناسهٔ خبر: 88101 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در ساختمان دادمان به امضا رسید؛

تفاهم‌نامه سازمان بنادر و دریانوردی با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی/ سرمایه‌گذاری در اراضی ۲۴۰۰ هکتاری بندر شهید رجایی/شرکت کارگزاری بانک ملی پشتیبان تامین مالی پروژه‌ها

امضای تفاهم نامه سرمایه گذاری در اراضی 2400 هکتاری بندر شهیدرجایی تفاهم نامه‌های همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با شرکت‌های داخلی و خارجی به منظور ایجاد صنایع مختلف در اراضی ۲۴۰۰ هکتاری بندر شهیدرجایی به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان به منظور توسعه تجارت در اراضی ۲۴۰۰ هکتاری بندر شهید رجایی امروز چهارم دی ماه در ساختمان دادمان به امضا رسید.

در مراسم امضای این تفاهم نامه که با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، استاندار هرمزگان، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، جمعی از مسئولان سازمان بنادر و سرمایه گذاران در ساختمان دادمان برگزار شد، بر تبدیل بنادر جنوبی کشور به بنادر نسل سوم تاکید شد.

در این تفاهم‌نامه‌ها که مدت آنها حداکثر سه سال برای تحقق اهداف در نظر گرفته شده است، شرکت باما برای ایجاد کارخانجات روی، سرب و منگنز، گروه صنعتی انتخاب الکترونیک به منظور احداث کارخانجات لوازم خانگی، شرکت خدمات بندر و دریایی کیهان به منظور ایجاد صنایع مختلف، شرکت آرمان نهاوند به منظور ایجاد پالایشگاه و شرکت لین از کشور چین به منظور ایجاد کارخانه کانتینرسازی با اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.

همچنین، تفاهم‌نامه‌ای نیز بین سازمان بنادر و دریانوردی با شرکت کارگزاری بانک ملی برای پشتیبانی مالی و تامین مالی پروژه‌ها به امضا رسید.