شناسهٔ خبر: 88349 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور کارمند راهداری همدان در دوهای فوق ماراتون جاده ای

ترابی،همدان ​نخستین مرحله دوهای فوق ماراتون جاده ای کشور در سرمای کولاک منهای ۱۹درجه زیر صفر و در مسیر همدان به پیست اسکی تاریک دره در مسافت ۴۵ کیلومتر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، نخستین مرحله دوهای فوق ماراتون جاده ای کشور در سرمای کولاک منهای ۱۹درجه زیر صفر  در مسیر همدان به پیست اسکی تاریک دره در مسافت ۴۵ کیلومتر برگزار شد.

این برنامه به همت هیات دوومیدانی استان همدان و زیر نظر فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران و با همکاری دوندگان استقامتی و فوق استقامتی و طی ۴مرحله متفاوت و به شکل رفت و برگشت در جاده و با وجود هوای فوق العاده سرد و در مسیرهای پر پیچ و خم کوهستانی انجام شد.

این رکوردگیری ها به منظور ایجاد هم هوایی و بکارگیری سیستم تنفسی و عروقی برای آمادگی شرکت در شرایط سخت مسابقات دوومیدانی جهانی بهار سال آینده برگزار شد .

در این برنامه مهرداد ترابی دونده ماراتونیست شاغل در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در ادامه برنامه خود رکورد ۴مسیر جاده های ایران را برای اولین بار در یک تایم دریا جاده بجا گذاشت .

این دو های ultra marathon را مهرداد ترابی ازدوندگان فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران (عضو فدراسیون جهانی دو و میدانی آماتوری جهانی W A و شاغل در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان و از کوهنوردان فدراسیون کوهنوردی و ورزشکار ۳گانه(دو و میدانی ، شنا و دوچرخه سواری بزرگسالان ) ایران انجام داد .