شناسهٔ خبر: 88768 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری:

پروژه ساختمان یونیت دندانپزشکی چالشتر ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

DM2A3310.1.jpg مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: پروژه ساختمان یونیت دندانپزشکی رسالت چالشتر با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی همراه است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری)، حسینعلی مقصودی در بازدید از کلینیک دندانپزشکی و ساختمان در حال احداث آن، با اشاره به پیشرفت فیزیکی پروژه اظهار داشت: لازم است پروژه هایی که ارتقاء زیرساخت های حوزه سلامت و رفع دغدغه مردم را به همراه دارد؛ با سرعت بیشتری به انجام برسد.

وی شروع ساخت پروژه را از سال ۹۷ عنوان کرد و ادامه داد: اعتبار اولیه این ساختمان ۱۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران است.

 ساختمان یونیت دندانپزشکی با زیربنای ۷۰۱ مترمربع در زمین کلینیک دندانپزشکی رسالت چالشتر در حال ساخت است و با تکمیل و اضافه شدن به فضای کلینیک، با ظرفیت ۲۵ یونیت، رفع کمبود و ارتقاء کیفیت خدمات آموزشی به دانشجویان و مردم استان را به دنبال خواهد داشت.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی و رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان، مدیرکل راه و شهرسازی را در این بازدید همراهی کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری همچنین در بازدید از مدرسه در حال ساخت هجرت مهدیه(غرب شهرکرد) از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی این پروژه خبر داد.

مقصودی اظهار داشت: این مدرسه در زمین ساختمان قدیمی و با زیربنای ۱۲۲۲ متر مربع ساخته می شود.

وی اعتبارات پیش بینی شده پروژه را در قالب دو قرارداد و با مبالغ ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران خواند و ادامه داد: این مدرسه دو طبقه دارای ۹ کلاس درس، نمازخانه، آزمایشگاه، مدیریت و... و همچنین مجهز به سیستم های به روز آموزشی و فنی است.