شناسهٔ خبر: 88817 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:

حل مشکل بیکاری مردم جزیره قشم با بهره‌گیری از ظرفیت دریایی و بندری/ قدردانی از تلاش وزارت راه و سازمان بنادر در نگاه ویژه به بنادر جنوبی کشور/ دریا بهترین نعمت برای اشتغال‌آفرینی است

برنامه نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش برای ایجاد یک بندرگاه مناسب در روستای تنبان جزیره قشم، گفت: حل مشکل بیکاری مردم منطقه با بهره‌گیری از ظرفیت دریایی و بندری در دستور کار قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، منصور آرامی در بازدید از محل اسکه و موج‌شکن مردمی روستای تنبان جزیره قشم که با حضور محمد راستاد؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی انجام شد با اشاره به توجه وزارت راه وسازمان بنادر در استفاده هرچه بهتر از سواحل، بنادر کوچک و اسکله‌های گردشگری به منظور اشتغال مردم بومی منطقه، اظهار داشت: باید از ظرفیت خدادادی کشور در حوزه دریایی و بندری نهایت بهره را ببریم.

رئیس فراکسیون توسعه اقتصاد دریامحور مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نگاه، رویکرد و توجه سازمان بنادر و دریانوردی به بنادر کوچک چندمنظوره، اسکله‌های گردشگری و موج‌شکن‌های مردمی موجب شده تا شاهد اقدامات مناسبی در استان هرمزگان باشیم و در این راستا از سازمان بنادر صمیمانه تشکر می‌کنیم.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در روستای تنبان حدود ۱۵۰۰ نفر زندگی می‌کنند، عنوان کرد: بهترین نعمت برای ایجاد شغل دریا است و نگاه ویژه‌ سازمان بنادر و دریانوردی به سواحل جنوبی نظیر بندر خمیر، بندر جاسک، بندرعباس و جزیره قشم شرایط مناسبی را رقم زده است و امیدواریم پس از بازدید چندباره مسئولان سازمان، وضعیت نسبت به قبل بهتر هم شود.

آرامی افزود: در تلاش هستیم تا بندرگاه مناسبی در مجاورت روستای تنبان جزیره قشم داشته باشیم و با انجام این مهم، مشکل اشتغال مردم منطقه را حل کنیم.