شناسهٔ خبر: 89456 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

به منظور اطلاع از پیشرفت پروژه های عمرانی انجام شد

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از روند اجرای پروژه‌‌های عمرانی فولادشهر و بهارستان

طاهرخانی بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در سفری یک روزه به استان اصفهان از پروژه های عمرانی این دو شهر جدید بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حبیب الله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید روز چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه در سفری یک روزه به اصفهان از پروژه‌های عمرانی شهرهای جدید فولادشهر و بهارستان بازدید کرد.

طاهرخانی در فولادشهر از مرکز جامع سلامت شهید سلیمانی، کتابخانه و مسجد محله فرهنگ یک، مدرسه  محله گلبهار و دارالقرآن محله ایثار یک و مراحل آماده‌سازی مرکز برزن دیار بازدید و در جلسه‌ای با کادر مدیریتی شرکت عمران این شهر جدید دستوراتی را برای توسعه و تامین خدمات هرچه بیشتر در شهر جدید فولادشهر و همچنین رفع موانع و مسائل اداری این شرکت صادر کرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در ادامه این سفر با حضور در شهر جدید بهارستان از پروژه مترو و پروژه های مشارکتی اقدام ملی بازدید و در جلسه ای با حضور مدیران شرکت عمران بهارستان شرکت کرد. در این جلسه آخرین وضعیت پیشرفت بخش های مختلف پروژه متروی اصفهان - بهارستان و پروژه های مشارکتی طرح اقدام ملی مسکن بهارستان مورد بررسی قرار گرفت.