شناسهٔ خبر: 89535 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و دهه مبارک فجر انجام شد؛

تجلیل از بانوان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوي

امور بانوان خراسان رضوي2.jpg همزمان با ولادت دخت نبی اکرم، مراسم روز زن در اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوي)، در مراسمي با حضور  قدرت اله ابك مديركل و معاونان اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي، به منظور رعایت فاصله گذاری و جلوگیری از گسترش کرونا، تعدادی از بانوان به نمایندگی از بانوان شاغل در اين اداره کل مورد تجلیل قرار گرفتند. 

قدرت اله ابك  در این مراسم ضمن تبريك هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) نه فقط افتخار زنان بلکه افتخار تمام بشریت است.

وی افزود: زنان به عنوان نیمی از پیکره جامعه که در دامان خود انسان‌های پاک و برجسته می‌ پرورانند، نقش بسیار مهمی در ایجاد و گسترش عفت، پاک دامنی و اخلاق در بین جوامع بشری دارند.

مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوي خاطر نشان کرد: هفته زن فرصت مناسبی است تا زنان جامعه اسلامی بتوانند به منزلت و جایگاه خود در پیروی از سیره عملی بزرگ بانوی اسلام پی ببرند.

در ادامه مرضيه مولوي مشاور امور بانوان اين اداره كل ضمن قدردانی از زحمات بانوان شاغل در اداره كل، به اهمیت جایگاه آنان و نقش های چندگانه بانوان شاغل اشاره كرد و از حمايت هاي مجموعه مديران اداره كل تشكر كرد.

در پایان از تعداد 13 نفر بانو به نمایندگی 116 نفر از بانوان سطح استان خراسان رضوی با حضور مدیران در قالب لوح تقدیر و اهدای كارت هديه تقدیر و تشکر به عمل آمد.