شناسهٔ خبر: 89859 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای آبان تا کنون انجام شد؛

تحویل نزدیک به ۶۰۰۰ حقله لاستيك به ناوگان باري و مسافري شهرستان نکا

لاستیک رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نکا از تحویل بیش از ۵ هزار و ۶۰۰حقله لاستيك به ناوگان باري و مسافري با نرخ دولتي خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(مازندران)، مصطفی قدمی اظهار داشت : از ابتدای آبان تا کنون در این شهرستان  بیش از  ۵۱۰۰حقله لاستيك به ناوگان باري (كاميون و كاميونت) و ۵۶۶ حقله لاستيك به ناوگان مسافري (ميني بوس و اتوبوس) با نرخ دولتي به رانندگان تحويل شد.

 قدمی تصریح کرد : بر این اساس، مسئولیت توزيع لاستيك شهرهاي مركزي و شرق استان (سوادکوه، قائمشهر، ساری، بابل، کیاکلا، جویبار، میاندرود، نکا، بهشهر و گلوگاه) بر عهده اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان نكا است که در این بازده زمانی  بیش از۵۸۰۰ نفر به اداره مراجعه و برای دريافت حواله لاستيك ثبت نوبت نموده اند پس از بررسي هاي لازم و احراز شرایط، نسبت به تماس و دعوت از رانندگان برای دریافت حواله اقدام می‌شود.

وی گفت: سهمیه لاستیک تخصیصی در هر استان بر اساس نیازسنجی انجام شده و تعداد ناوگان استان تعیین و از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اعلام و با هماهنگی انجمن های صنفی رانندگان در بین متقاضیان در حال توزیع است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نکا  خاطر نشان ساخت: ما به التفاوت نرخ  لاستیک های دولتی فوق الذکر با نرخ آزاد، در حدود  ۱۵۰ ميليارد ريال است.

وی افزود: باید به رانندگان در هرجای استان این اطمینان خاطر را بدهیم که در حوزه تامین لاستیک با قیمت مصوب و دولتی دغدغه‌ای نداشته باشند.

گفتنی است : اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان مازندران از ابتداي آبان ماه امسال جهت توزيع عادلانه لاستيك دولتي راسا از طريق سه مركز نكا، محمودآباد و رامسر شروع به توزيع لاستيك ناوگان حمل و نقل عمومي نموده است.