شناسهٔ خبر: 90296 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انجام تست کرونا در اداره کل هواشناسی استان گیلان

هواشناسی گیلان با توجه به شیوع کرونا در یک سال اخیر، اداره کل هواشناسی در این مدت چندین نوبت اقدام به توزیع اقلام بهداشتی در بین کلیه همکاران در استان نموده و در آخرین اقدام، از کارکنان اداره کل هواشناسی با هماهنگی مرکز بهداشت استان تست  PCR کرونا گرفته شد.

  به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گیلان)،  محمد دادرس مدیرکل هواشناسی استان با بیان اینکه سلامت کارکنان از اهم موارد جاری است،  انجام این تست را در این برهه بسیار حائز اهمیت برشمرد و اظهار داشت: با هماهنگی های به عمل آمده با معاونت بهداشت سازمان نظام پزشکی استان گیلان در هفته گذشته با حضور یک اکیپ از پرستاران در اداره کل نمونه گیری تست PCR که بالاترین نوع تست کرونا در کشور است،از تمامی کارکنان هواشناسی مستقر در اداره کل هواشناسی بعمل آمد.

این گزارش می‌افزاید پیگیری های انجام شده از طریق روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان روز گذشته شنبه ۹ بهمن ماه نیزطبق گزارش دریافتی از معاونت بهداشت و درمان علوم پزشکی استان گیلان تمامی نمونه گیری ها منفی اعلام شد. همچنین با هماهنگی  به عمل آمده پنجمین مرحله توزیع اقلام بهداشتی و ضد عفونی از روز شنبه ۹ بهمن بین کارکنان وادارات شهرستانها برنامه ریزی شده ودر حال توزیع است.