شناسهٔ خبر: 90316 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آسفالت‌ریزی پایانه بار اردبیل درسال آینده/ اعمال کرایه صافی رانندگان دراعلام بار

میرمحمدی.JPG رئیس اداره حمل ونقل کالای اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: سال آینده عملیات زیرسازی و بهسازی پایانه بار اردبیل انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(راهداری اردبیل)، وحید میرمحمدی با بیان اینکه زیرسازی و بهسازی پایانه بار اردبیل به عهده شرکت خصوصی است تصریح کرد: برای بهسازی پایانه بار اداره کل راهداری و‌ حمل نقل جاده‌ای هیچ نقشی ندارد ولی با این وجود ۲ بار به‌صورت موقت روسازی این پایانه را انجام دادیم.

وی با اشاره به اینکه از شرکت مربوطه پیگیر مشکل و انجام زیرسازی و بهسازی پایانه هستیم تا رانندگان هم کمتر اذیت شوند،خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های مکرر و مداوم در تلاش هستیم تا سال ۱۴۰۰ عملیات بهسازی و آسفالت پایانه انجام شود.

رئیس اداره حمل ونقل کالای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در کنار روسازی موقت، دو بار هم در این محل، تراشه آسفالت ریخت تا وضعیت پایانه بار  به‌صورت موقت مرتفع شود و همچنان منتظر اقدام مفید شرکت خصوصی جهت بهسازی کامل پایانه هستیم.

میرمحمدی از جابه‌جائی ۳ میلیون و ۲۶۰ هزارتن کالا در استان خبر داد و افزود: در راستای حفظ حق و حقوق رانندگان با پیگیری و اعلام رضایت نهادهای مربوطه کرایه صافی رانندگان در اعلام بار خوانده می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۱۱ هزارنفر راننده در استان اردبیل گفت: خبر خوش دیگر برای رانندگان، اعمال دستورالعمل کشوری در خصوص ماشین‌های متعلق به هیات مدیره است که از این به بعد ۵۰ ماشین متعلق به هیات مدیره هم همانند سایر رانندگان در لیست اعلام بار قرار می‌گیرند.