شناسهٔ خبر: 90318 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون برنامه ریزی و سیستم های هوشمند سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای صورت گرفت؛

بررسی راهکارهای ارتقاء و تقویت سامانه های هوشمند حمل و نقل و دریانوردی بوشهر

ریل در بندر در نشست فرامرز مداح معاون برنامه ریزی و سیستم های هوشمند سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و سیاوش ارجمند زاده مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر مسائل و مشکلات در زمینه جابجایی حمل و کالا از بندر بوشهر بررسی شد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری بوشهر)، در این نشست که مدیرکل دفتر فن آوری و اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و مدیرکل راهداری و حمل و نقل  جاده ای استان نیز حضور داشتند ضمن بررسی مشکلات مرتبط با معطلی حضور کامیونها در بندر،راهکارهای تقویت و اتصال سامانه اپلیکیشن تلفن همراه هوشمند  پایانه بار بوشهر با سامانه مدیریت تردد  ناوگان اداره کل بنادر و دریانوردی که با اجرای آن مشکلات موجود مرتفع می شود مورد گفتگو قرار گرفت .

 در این جلسه مداح با با مدیر کل بنادر و دریانوردی استان ، همچنین چگونگی تسریع بخشی به فرایند بارگیری و کاهش زمان انتظار ورود کامیون ها به بندر که یکی از دغدغه های  اصلی رانندگان ناوگان حمل و نقل بار استان بود مورد گفتگو قرار گرفت و مقرر شد مشکلات موجود احصاء و چاره اندیشی شود .

معاون برنامه ریزی و سیستم های هوشمند سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در ادامه سفر خود به استان بوشهر به شهرستان عسلویه سفر و درنشست با مسئولان تشکلهای صنفی حمل و نقلی این شهرستان ، راهکارهای اجرایی هوشمند سازی شهرک حمل و نقل کالای عسلویه را بررسی کرد .

 مداح  درآ خرین  مرحله  سفر از خود همچنین ازشهرک حمل و نقل کالای عسلویه بازدید و در جریان مسائل و مشکلات رانندگان ناوگان شاغل در این شهرک قرار گرفت .