شناسهٔ خبر: 90780 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازگشایی راه ۲۶۲ روستای استان اردبیـل/کلیه محورهای مواصلاتی باز است

RMTO1198.jpg مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیـل گفت: با تلاش راهداران راه ۲۶۲ روستای استان برف روبی و بازگشائی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری اردبیل)،کلیم اله وثوقی در بازدید از محور نیر_سراب و گردنه صائین اظهار داشت: راه ۲۳۰ روستا در شهرستانهای گرمی،خلخال،کوثر،اردبیل،مشکین شهر و نیر مسدود است و اکیپ های راهداری باهمه توان درحال بازگشایی این راهها هستند.

عضو شورای اداری استان اردبیل فعالیت ۸۰ اکیپ‌ راهداری زمستانی در محورهای مواصلاتی استان اردبیـل را خاطر نشان کرد و افزود: درحال حاضر کلیه محورهای مواصلاتی استان اردبیـل باز است و تردد در آنها جریان دارد.

 دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل بیان اینکه شهرستانهای نیر ونمین با ۳۰ سانت و اردبیل و خلخال با ۲۰ سانت بیشترین بارش ها را داشته اند افزود: ۶ هزارو ۸۰۰ کیلومتر باند برف روبی انجام و ۲۰۱ نفر راهدار با ۱۱۷ دستگاه ماشین آلات در این برف مشغول خدمات رسانی به مردم عزیز بودند.

وثوقی تصریح کرد: در طرح زمستانی امسال ۴۲۰ نفر نیروی راهداری در گردنه ها،محورها و راهدارخانه های استان با ۲۳۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین مستقر شده اند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیـل ذخیره سازی ۲۸ هزارتن مخلوط شن و نمک جهت انجام عملیات برف روبی را خاطرنشان کرد و از مردم و مسافران خواست قبل از سفر حتما با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راهها مطلع شوند.