شناسهٔ خبر: 90804 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به همت راهداران صورت گرفت؛

کمک به ۷۴ خودروی گرفتار در کولاک و اسکان ۴۱ نفر در راهدارخانه‌های چهارمحال و بختیاری

برفروبی- زنجان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ضمن اعلام اتمام برف روبی بارش‌های اخیر از کمک به ۷۴ خودروی گرفتار در کولاک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری چهارمحال و بختیاری) ، عزیزالله روشن با اشاره به عملکرد این اداره‌کل در بحث بارش‌های اخیر اظهار کرد: در ۲۲۸ محور مواصلاتی  استان بارش برف و باران گزارش شد، اما خوشبختانه با تلاش راهداران هیچ محوری مسدود نشد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه با تلاش راهداران در ۸۳ نقطه از محورهای استان عملیات ریزش‌برداری انجام شد، گفت: ناوگان راهداری در این ایام حدود ۵۹۷۷ کیلومتر پیمایش انجام دادند.
وی خاطرنشان کرد: راهداران پس از آغاز بارش‌ها از ۲۲ اسفندماه به ۷۴ خودروی گرفتار در برف و کولاک امدارسانی کردند و ۴۱ نفر در راهدارخانه‌های استان اسکان داده شدند.
روشن بیان کرد: برای بازگشایی محورهای مواصلاتی حدود ۱۰۹ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری مورد استفاده قرار گرفت و  حدود ۱۴۹ راهدار نیز در عملیات راهداری زمستانه در نقاط مختلف استان درگیر بودند و حدود ۸۳ تن شن و نمک برای بازگشایی محورها مورد استفاده قرار گرفت.