شناسهٔ خبر: 91022 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

محور ارتباطی ایلام - دره شهر- پل دختر بهسازی و ارتقاء می یابد

محور ایلام- دره شهر.JPG مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید از اجرای عملیات آسفالت واریانت میشخاص در محور ایلام- بدره- دره شهر از ارتقاء محور مذکور در قطعات مختلف خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( ایلام)، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید ظهر پنج شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ در این خصوص گفت: مسیر ایلام- دره شهر – پل دختر یک مسیر بین استانی و مهم می باشد که در حال ارتقاء قطعات مختلفی از این محور می باشیم.

عبدالله بهادری افزود : عملیات اجرایی چهارخطه کردن خروجی شهر ایلام( فرودگاه شهدای ایلام)  تا تقاطع ملکشاهی به طول ۱۲کیلومتر با برآورد اولیه ۱۲۰ میلیارد تومان  و کار تکمیل تقاطع غیر همسطح سه راهی ملکشاهی به زودی انجام می شود.

بهادری خاطر نشان کرد: عملیات آسفالت ۲ کیلومتر از واریانت میشخاص در محور مذکور را امروز آغاز کردیم و تا چند روز آینده این دو کیلومتر زیر بار ترافیک قرار خواهد گرفت و احداث دو و نیم کیلومتر دیگر این واریانت نیز در دست مناقصه داریم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در مورد ادامه مسیر گفت: در منطقه چشمه شیرین ۷ کیلومتر از مسیر جدید با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث و ۹ کیلومتر ورودی شهر دره شهر به صورت چهار خطه با ۲۵ درصد فیزیکی و ۱۲ کیلومتر خروجی شهر دره شهر به سمت پل دختر نیز با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.