شناسهٔ خبر: 91421 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اربعین امسال صورت می‌پذیرد؛

بهره برداری از تقاطع غیر همسطح سه راهی صالح آباد در محور ایلام- مهران

بازدید بهادری مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از تقاطع صالح آباد.JPG مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام در بازدید از پروژه احداث تقاطع غیر همسطح سه راهی صالح آباد در محور ایلام- مهران، از تکمیل این طرح تا اربعین امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)، عبدالله بهادری گفت: تقاطع سه راهی صالح آباد به دلیل حجم بالای ترافیک محور ایلام- مهران به‌خصوص در زمان اربعین و همچنین تردد زائران امام زاده علی صالح (ع) و وجود آرامستان در این منطقه یکی از نقاط پر تردد محسوب می شود و با توجه به ارتقای محور ایلام- مهران به بزرگراه مشخصات این تقاطع نیز تغییر پیدا کرد و هم اکنون عملیات اجرایی احداث تقاطع  غیر هم سطح جدید با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

بهادری افزود: برای اجرای این تقاطع با دو دهانه پل ۲۵ متری و دو رمپ ورودی و خروجی جمعاً به طول ۳ کیلومتر حدود ۱۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در خصوص زمان بهره برداری از این طرح گفت: با توجه به روند اجرای پروژه اگر مسئله و شرایط خاصی پیش رو نداشته باشیم انشاالله تا اربعین امسال شاهد بهره برداری از این طرح خواهیم بود.