کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

تداوم بارش‌های پراکنده تا پنجشنبه/ افزایش نسبی دما در نوار غربی کشور تا سه روز آینده

فرودگاه باران هواپیما کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم بارش‌های پراکنده تا پنجشنبه و افزایش نسبی دما در نوار غربی کشور تا سه روز آینده خبر داد.

کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تازه‌ترین وضعیت جوی را برای امروز ۲۹ فروردین و روزهای آتی اعلام کرد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز برای مناطق غرب اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهار محال بختیاری، شمال فارس، یزد و کرمان بارش پراکنده باران را، گاهی همراه با رعد‌و‌برق و وزش باد به ویژه در ساعات بعد از ظهر پیش‌بینی می‌کنیم.

وی ادامه داد: بارش پراکنده باران فردا در کرمان، شمال هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ارتفاعات البرز شرقی خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ادامه خواهد داشت. روز سه شنبه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و آسمان صاف را شاهد خواهیم بود.

رفیعی افزود: روز چهارشنبه شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی، گیلان و مازندران بارش خفیف باران را تجربه خواهند کرد. روز پنجشنبه  سواحل خزر و ارتفاعات البرز در شرق تهران و مازندران، سمنان، قم، مرکزی، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری و استان فارس شاهد بارش پراکنده و گاهی رعد و برق و وزش باد خواهند بود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در سه روز آینده در نوار غربی کشور افزایش نسبی دما رخ خواهد داد.

وی افزود: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری است و گاهی وزش باد را تجربه می‌کند. در اواخر وقت افزایش ابر  در شهر را انتظار داریم. حداکثر دما در تهران امروز به ۲۷ درجه بالای صفر و  فردا حداقل دما به ۱۶ درجه بالای صفر خواهد رسید.