شناسهٔ خبر: 92144 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار اردبیل :

در حوزه راه بسیار خوب عمل کردیم و رتبه اول کشوری در جذب بودجه را به دست آوردیم

راهسازي استاندار اردبیل گفت: در سال جهش تولید در حوزه راه بسیار خوب عمل کردیم و رتبه اول کشوری در جذب بودجه را به دست آوردیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اردبیل)، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل اظهار داشت: بودجه ما در سال ۹۹ نسبت به سال قبل، ۱۸ درصد رشد داشت و در برخی حوزه ها به خصوص موضوع راه بسیار خوب عمل کردیم.

وی افزود: در بخش اعتبارات راه، ۲۸۰ میلیارد تومان به این بخش جذب شده و استان اردبیل جزو استان های اول در جذب بیشترین اعتبار برای پروژه های راه سازی شناخته می شود.

بهنام جو تقویت زیرساخت ها از جمله راه، راه آهن، سد و صنایع را اولویت توسعه استان بر شمرد و از برنامه ریزی برای تامین این زیرساخت ها در استان خبر داد.

استاندار اردبیل از عزم جدی برای توسعه بزرگراه ها در استان اردبیل خبر داد و گفت: در سال گذشته ۲۸۰ میلیارد تومان برای چهارخطه کردن راه ها گرفتیم و در بحث راه آهن بالاترین ‌‌اعتبار را داریم.

بهنام جو تصریح کرد: در همین راستا با همکاری و هم افزایی مسولان استان اقداماتی صورت گرفته و با توجه به اتفاق نظر جمعی امسال هم اجرای برنامه های لازم ادامه می یابد.

وی افزود: در۴ الی ۵ سال پیش ۵۰ الی ۶۰ کیلومتر از راه های استان چهارخطه بود، که در حال حاضر در تمام محورهای استان از شمال تا جنوب جاده سازی در حال انجام است.