شناسهٔ خبر: 92288 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی:

به دنبال مانع‌زدایی در فرایندهای واگذاری اراضی برای گسترش طرح‌های مراکز آموزشی هستیم

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در دیدار سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان، همکاری و تعامل بین دستگاه‌های اجرایی را رمز توسعه استان دانست و از حمایت این مجموعه از طرح توسعه دانشگاه فرهنگیان برای تحقق اهداف آموزشی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در دیدار سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اظهار داشت: همکاری و تعامل بین دستگاه‌های اجرایی رمز توسعه استان است و طرح توسعه دانشگاه فرهنگیان برای تحقق اهداف آموزشی خود مورد حمایت این اداره کل خواهد بود.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان نیز به کمبود فضای آموزشی اشاره کرد و از همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان در احداث سایت جدید دانشگاه فرهنگیان قدردانی کرد.

در این دیدار، راهکارهای عملی همکاری و تعامل بین‌بخشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد کمیته دوجانبه متشکل از کارشناسان مربوطه برای پیگیری امور طرح توسعه دانشگاه فرهنگیان تشکیل شود.

تخصیص اراضی به کاربری‌های آموزشی، تولیدی، صنعتی، خدماتی و گردشگری با محوریت تسهیل‌گری در فرایندها  در راس برنامه های اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان قرار دارد.