شناسهٔ خبر: 92349 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی سال گذشته صورت پذیرفت؛

خط کشی ۱۴۵کیلومتر محورهای شهرستان درمیان

نصب تابلو سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای درمیان از اجرای افزون بر ۱۴۵ کیلومترخط کشی در محورهای این شهرستان طی یکسال گذشته خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان جنوبی)، رضا نوری مقدم گفت: در سال گذشته افزون بر ۱۴۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان درمیان با اولویت و با توجه به نوع جاده، ترافیک و لزوم نیاز فوری ایمن سازی در مسیرها، به صورت امانی و پیمانی خط کشی شد و در این مدت افزون بر ۷۰۰ تابلو علائم شستشو،  ۱۰ عدد سرعتکاه نصب،  نزدیک به ۵۰۰ دستگاه پل تنقیه و افزون بر ۱۲۰ گشت تلفیقی با همکاری پلیس راه برای بررسی و ایمنی و آرام سازی محورهای مواصلاتی شهرستان انجام شده است.

سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای درمیان ادامه داد: در این مدت افزون بر ۱۵۰ عدد چراغ هشدار چشمک زن تعمیر، نصب و نسبت به تعمیر، افزون بر ۱۵عدد چراغ های روشنایی یا تابلو های برق اقدام شده است.

وی در پایان با اشاره به قانون حفاظت از حریم خاطرنشان کرد: در طول سال گذشته نزدیک به ۳۰  اخطار کتبی به متجاوزان به حریم راه ها صادر و نسبت به تخریب یک سازه بدون مجوز و در حریم راه با احکام قضایی اقدام شده است.