شناسهٔ خبر: 92393 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افزایش تسهیلات کرونایی رانندگان حمل و نقل عمومی خوزستان

کرونا معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: سقف تسهیلات وام کرونا به رانندگان بخش حمل و نقل عمومی مسافربری خوزستان تا ۱۲ میلیون تومان افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، فواد غزیعلی اظهار کرد: در راستای مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا، با هدف حمایت و پشتیبانی از کسب و کارهای آسیب دیده به واسطه شیوع ویروس کرونا، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امکان ثبت نام رانندگان مشمول این حمایت را در سامانه کارا فراهم کرد.       
وی با بیان اینکه متقاضیان در سایت https://kara.mcls.gov.ir ثبت‌نام کردند، افزود: آغاز این طرح، تسهیلات ۶ میلیون تومانی برای هر نفر راننده فعال بیمه شده با سود ۱۲ درصد و دوره بازپرداخت ۲۴ ماهه در نظر گرفته شده بود که با رایزنی صورت گرفته این میزان در استان خوزستان به ۱۲ میلیون تومانی افزایش یافت.         
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: چهار هزار و ۱۰۰ راننده‌ای که موفق به دریافت وام ۶ میلیون تومانی شدند تا پایان اردیبهشت امسال می‌توانند با مراجعه به شعب بانکی، تفاوت این تسهیلات را دریافت کنند.
وی ادامه داد: رانندگان بخش حمل و نقل عمومی مسافربری که تاکنون موفق به دریافت این تسهیلات نشده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به سایت "کارا" نسبت به ثبت نام وام ۱۲ میلیون تومانی اقدام کنند.