شناسهٔ خبر: 9250 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

كارشناس سازمان هواشناسي خبر داد؛

طوفان گرد و خاك در زابل ادامه دارد/بارش‌های پراكنده در ارتفاعات البرز و تهران

طوفان كارشناس سازمان هواشناسي با اعلام بارش‌های پراكنده در ارتفاعات تهران٬ از ادامه طوفان گرد و خاك در زابل خبر داد.

فريبا گودرزي در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي در تشريح وضعيت جوي هواي كشور در چند روز آينده گفت: براي امروز و فردا در ارتفاعات البرز مركزي و شرقي، برخي از مناطق شمالي استان‌هايي همچون استان آذربايجان‌غربي، آذربایجان شرقي و اردبيل براي ساعات بعد از ظهر بارش پراكنده باران و وزش باد را خواهيم داشت.

كارشناس سازمان هواشناسي افزود: روز شنبه (۲۰ تيرماه) علاوه بر ارتفاعات البرز، ارتفاعات زاگرس مركزي، استان سيستان و بلوچستان، بخش‌هاي شمالي استان هرمزگان و جنوب كرمان در ساعات بعد از ظهر رگبار پراكنده٬ باران و وزش باد را خواهیم داشت.

به گفته گودرزي، در چند روز آينده در شرق و جنوب‌شرق كشور وزش باد و گرد و خاك را داريم كه موجب كاهش ديد و كيفيت هوا در اين منطقه مي شود. همچنين در دو روز آينده، شمال استان سيستان و بلوچستان منطقه زابل در برخي ساعات طوفان گرد و خاك رخ مي دهد.

كارشناس سازمان هواشناسي ادامه داد: در سه روز آينده در مناطقي از غرب و جنوب غرب كشور براي ساعات بعد از ظهر و اوايل شب وزش باد و گرد و خاك را داريم. همچنين قسمت‌هاي شرقي درياي‌عمان و براي امروز و فردا قسمت‌هاي غربي خليج‌فارس مواج پيش‌بيني مي‌شود.

گودرزي گفت: آسمان تهران صاف و در ساعات بعداز ظهر با كاهش ابر در ارتفاعات همراه است كه احتمال بارش هاي پراكنده در اين منطقه نيز پيش‌بيني مي‌شود. ضمن آنکه حداكثر دماي هواي امروز تهران ۳۹ درجه سانتيگراد است. /

برچسب‌ها:

نظر شما