شناسهٔ خبر: 92528 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان:

وجود بیش از ۸۶ پروژه راه و شهرسازی در سطح استان ایلام

جلسه مدیر کل راه ایلام و بازرس کل استان1.jpg مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام ضمن اعلام وجود بیش از ۸۶ پروژه راه و شهرسازی در سطح استان، مبلغ قرارداد طرح های عمرانی حوزه های راه، ساختمانهای عمومی ، دولتی و پروژه های بازآفرینی شهری را افزون بر ۲۰۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( ایلام)، عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان درجلسه معارفه هیئت بازرسی مستقر دراین اداره کل، که با حضورمهدی اصلانی کرچی بازرس کل استان برگزارشد گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام علاوه بر فعالیت درحوزه های املاک و حراست وحفاظت از زمینهای ملی و دولتی و دبیرخانه کمیسیون ماده ۵ و امور زیربنایی که به صورت مستقیم با بیت المال و حقوق شهروندی مردم سروکار دارد بیش از۸۶ طرح عمرانی حوزه های راه، ساختمان های عمومی، دولتی و پروژه های بازآفرینی شهری با قراردادهایی درمجموع افزون بر ۲۰۰۰ میلیارد تومان در دست احداث داشته و علاوه برآن تکمیل مسکن مهرباقیمانده، ثبت نام، پالایش، تأمین زمین و ... متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن را نیزبرعهده داشته که با این تفاسیر این اداره کل یکی از ادارات اجرایی مهم و تأثیرگذار در توسعه استان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام، در این جلسه ضمن عرض خیرمقدم به هیأت بازرسی مستقر در این اداره کل، سازمان بازرسی را پشتوانه اجرای دقیق قوانین و مقررات برای دستگاههای اجرایی خواند.

مهدی اصلانی کرچی بازرس کل استان ایلام نیز در این جلسه اداره کل راه و شهرسازی را یکی از اداراتی دانست که به طور مستقیم با زندگی روزمره مردم مواجه بوده و همه شهروندان به نوعی با این اداره کل در ارتباط هستند و این مهم وظیفه سنگینی بر دوش مدیران و کارکنان این مجموعه خواهد داشت.

وی بحث نظارت بر طرح ها و پروژه ها از ابتدا تا خاتمه را وظیفه بزرگی دانست که با اجرای دقیق آن می توان هزینه های بعدی را بسیار کاهش داد.