شناسهٔ خبر: 92530 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اعلام کرد:‌

آغاز عملیات اجرایی روکش آسفالت قطعه دوم محور سیاهو – احمدی به طول ۲۰ کیلومتر

روکش آسفالت راه روستایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: با هدف افزایش ایمنی تردد، عملیات اجرایی روکش آسفالت قطعه دوم محور سیاهو – احمدی حاجی آباد به طول ۲۰ کیلومتر آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان) یوسف عابدنی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه روکش آسفالت قطعه دوم محور سیاهو – احمدی گفت: ایمن سازی و ترمیم محور مذکور به صورت ویژه در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

وی هدف از اجرای این پروژه‌ که در حدفاصل محور مواصلاتی روستای سیخوران به سمت احمدی اجرا خواهد شد، تسهیل در امر عبور و مرور، افزایش ایمنی، رفاه کاربران جاده ای و کاهش استهلاک ماشین‌آلات اعلام کرد و افزود: با اجرای روکش آسفالت ۵ کیلومتر از این مسیر، بهسازی آن به طور مستمر مورد توجه قرار داشته و اجرای روکش آسفالت قطعه دوم آن به طول ۲۰ کیلومتر هم اکنون در دست اقدام و مبلغ ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای این امر در نظر گرفته شده است.

عابدینی بازسازی روکش آسفالت را در کاهش تصادفات و پیشگیری از تصادفات خصوصاً در نقاط پر حادثه تاثیر گذار دانست و خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این پروژه‌ تسهیل در امر عبور و مرور، افزایش ایمنی، رفاه کاربران جاده ای و کاهش استهلاک ماشین‌آلات است.