شناسهٔ خبر: 92550 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تا هفته دولت انجام خواهد شد؛

بهره برداری از ۱۲ کیلومتر محور سه راهی رضی – امیرکندی

راه و شهرسازی اردبیل استاندار اردبیل گفت: ۱۲ کیلومتر از محور سه راهی رضی – امیرکندی تا هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اردبیل)، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در بازدید از محور سه راهی رضی – امیرکندی که مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مدیران استانی و فرماندار شهرستان مشکین شهر حضور داشتند اظهار کرد: از اردبیل تا ۱۲ کیلومتری شهر رضی کل محور چهار بانده شده و در ۱۲ کیلومتر باقیمانده نیز پیمانکار زیرسازی های اساسی را انجام داده که با تامین اعتبار مناسب به اتمام رسیده و زیربار ترافیک خواهد رفت.

بهنام جو  با بیان اینکه در محور اردبیل تا پارس آباد نهضت راهسازی و کارگاه های عمرانی در قطعه های مختلف به راه افتاده است گفت: این جاده ها برای دولت اهمیت فراوانی دارد و تنها مسیر ترانزیتی استان به کشور آذربایجان بوده و ورودی مسافران خارجی از این مسیر اتفاق می افتد بنابراین اقدام اساسی برای چهار بانده کردن کل مسیر ضرورت دارد.

وی با اعلام اینکه برای تامین اعتبار پیگیری های زیادی انجام شده است افزود: با پیگیری های انجام شده تا ۱۵ روز دیگر اعتبار لازم تخصیص می یابد و برای افزایش ضریب امنیت جاده های استان نهایت تلاش خود را انجام می دهیم و پیمانکاران مستقر نیز باید با تلاش شبانه روزی پیشرفت کاری خوبی از خود نشان دهند.

محبوب حیدری مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان اردبیل در ادامه این بازدید با تشریح اقدامات صورت گرفته در خصوص این پروژه گفت: در محور رضی – امیر کندی ۱۲کیلومتر عقدقرارداد با پیمانکار انجام شده که مقرر شد تا پایان خرداد ماه ۴ کیلومتر این مسیر آماده آسفالت‌ریزی شود و پیمانکار پروژه باقیمانده این مسیر را تا آخر مرداد ماه تکمیل و برای آسفالت ریزی تحویل نماید.

حیدری افزود: با توجه به روند اجرایی مطلوبی که در این پروژه است با برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم امسال شاهد بهره برداری از این پروژه و اتصال بزرگراه اردبیل - سه راهی رضی به شهر رضی باشیم تا با تکمیل این مسیر برای هموطنان تردد ایمن و مطمئن را ایجاد کنیم .