شناسهٔ خبر: 92556 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان اردبیل:

تعریض محور گردشگری سرعین - آلوارس به طول ۱۰ کیلومتر در حال اجرا است

تعریض محور گردشگری سرعین - آلوارس  در استان اردبیل مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان اردبیل از قول مساعد استاندار برای تامین اعتبار مورد نیاز تکمیل تعریض محور گردشگری سرعین - آلوارس به طول ۱۰ کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت  راه و شهرسازی(اردبیل)، محبوب حیدری مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از محور گردشگری سرعین - آلوارس با اشاره به تعریض محور سرعین به سمت آلوارس به عنوان پروژه گردشگری گفت: این پروژه با عنوان بهسازی و ارتقای محور گردشگری راه روستایی سرعین – آلوارس به راه اصلی و با هدف سهولت دسترسی به منطقه گردشگری آلوارس  به طول ۱۰ کیلومتر در حال اجرا است.

وی افزود: در۱۰کیلومتر پروژه امسال ۷ کیلومتر را در برنامه کاری قرار دادیم که به اتمام برسانیم و در پیست اوجور نیز به طول ۳.۳ کیلومتر راه در دست احداث داریم.

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این محور بالای ۵۰۰ میلیارد ریال خواهد بود که در این بازدید استاندار قول مساعد داد منابع مورد نیاز را تامین اعتبار نمایند و امیدواریم با تامین اعتبار مورد نیاز پروژه، قطعاتی از آن تکمیل و شاهد بهره برداری از آن باشیم.

استاندار اردبیل نیز در جریان بازدید از این محور اظهار کرد: در خصوص اجرای راه و جاده دسترسی به پیست بخشی از راه در سال گذشته زیرسازی و آماده شده و تا دو ماه آینده سه کیلومتر از جاده نیز تحویل داده می شود.

بهنام جو با بیان اینکه تامین اعتبار خوبی نیز برای این مسیر انجام شده است، افزود: یک پل بزرگ نیز در مسیر وجود دارد که عملیات اجرایی آن تا شهریورماه تمام می شود.

وی تصریح کرد: بخشی از مسیر ارتباطی آلوارس به سرعین نیز در سال گذشته آسفالت و امسال نیز اجرای آن ادامه می یابد.

لازم به ذکر است در این بازدید استاندار اردبیل به همراه مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مدیران استانی و شهرستان سرعین حضور داشتند و از روند اجرایی پروژه بازدید کردند.