شناسهٔ خبر: 92565 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در فروردین امسال صورت پذیرفت؛

جابه جایی بیش از یک میلیون تن کالا از مازندران به سایر نقاط کشور

افزایش تردد کامیون های صادراتی و ترانزیتی در پایانه مرزی میلک رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران عنوان کرد : در یک ماهه امسال یک میلیون و۶۴۵هزار و۲۷۹ تن کالا از استان به سراسر کشور جابه جا شد كه نسبت به مشابه سال قبل رشد ۶۷درصدی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(مازندران)، سید رحمت الله موسوی رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار داشت: در یک ماهه امسال یک میلیون و ۶۴۵هزار و ۲۷۹ تن کالا از استان به سراسر کشور جابه جا شد كه نسبت به مشابه سال قبل رشد ۶۷درصدی داشته است.

وی افزود: عمده كالای جابه جا شده از استان، شن و ماسه، جو، سيمان كيسه ای، گازوئيل، ذرت دامی، فرآورده های لبنياتی، سيمان فله ای، بنزين معمولی، ام دی اف و مركبات است.

موسوی بیان کرد: در همین بازه زمانی ۱۰۸هزار و ۲۸۲ فقره بارنامه توسط عوامل ذیربط صادر شده است كه نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد۴۶درصدی داشته است.

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران خاطر نشان كرد: ۱۳۲شركت حمل ونقل و شعبات در سطح مازندران فعال بوده و اين استان دارای۲۲ انجمن صنفی كارفرمائی و كارگری شرکتحمل و نقل کالا است.