شناسهٔ خبر: 92679 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط یگان حفاظت راه و شهرسازی استان صورت گرفت؛

رفع تصرف ۱۳ مورد از اراضی ملی در استان همدان

رفع تصرف از اراضی دولتی در شهریور  99 راه و شهرسازی خراسان شمالی فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی همدان اعلام کرد: در فروردین ماه امسال ۱۳ مورد از اراضی ملی در استان توسط این یگان از چنگال متصرفان خارج و تحویل اداره کل راه و شهرسازی استان همدان شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان (همدان)، سرهنگ حمید چراغی فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان اظهار داشت: در فروردین ماه امسال ۱۳ مورد از اراضی ملی در استان رفع تصرف و از چنگال متصرفان خارج و تحویل اداره کل راه و شهرسازی استان شد.

وی افزود: ارزش اراضی رفع تصرف شده به میزان ۳۰۰ میلیارد ریال، به مساحت تقریبی ۳۵هزارو ۹۵۰ مترمربع در مناطق حیدره، گنجنامه، صدف، مریانج و فقیره به اراضی دولت و بیت المال بازگردانده شده است.

سرهنگ چراغی همچنین به نقش مهم گزارش های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره و بیان کرد: گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می کند.

وی افزود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت ۰۸۱۳۸۲۶۱۱۴۰ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس گرفته و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی همدان اعلام کنند.