شناسهٔ خبر: 92705 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سال ۹۹ انجام شد؛

روکش آسفالت بر روی ۷۷ کیلومتر از جاده‌های چهارمحال و بختیاری

روکش آسفالت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ضمن اعلام روکش آسفالت بر روی ۷۷ کیلومتر از جاده‌های استان اظهار داشت: ۱۹ کیلومتر عملیات حفاظتی و بهسازی در دیگر محورهای استان چهارمحال و بختیاری طی سال گذشته انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، عزیزالله روشن مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ضمن اعلام روکش آسفالت بر روی ۷۷ کیلومتر از جاده‌های استان اظهار داشت: ۱۹ کیلومتر عملیات حفاظتی و بهسازی در دیگر محورهای استان چهارمحال و بختیاری طی سال گذشته انجام شد.

وی افزود: برای روکش آسفالت، عملیات حفاظتی و بهسازی جاده‌های چهارمحال و بختیاری در سال گذشته ۶۰۵ میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی هزینه شد.
روشن تصریح کرد: اولویت روکش آسفالت، عملیات حفاظتی و بهسازی جاده‌های چهارمحال و بختیاری به‌ترتیب با محورهای ارتباطی شریانی، اصلی و فرعی بوده است.
وی با اشاره به نیاز ۳۹۰ کیلومتر از جاده‌های چهارمحال و بختیاری به عملیات بهسازی و روکش آسفالت یادآور شد: هم‌اکنون ۲۰۹ کیلومتر از محورهای ارتباطی استان در دست اقدام برای بهسازی و روکش آسفالت است.
چهارمحال و بختیاری سه هزار و ۷۴۲ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، راه فرعی و راه روستایی دارد.