شناسهٔ خبر: 92772 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

پروژه مصلی امام خمینی مشکین شهر در مرحله نازک کاری است

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل - مشگین شهر مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از اجرای نازک کاری صحن اصلی پروژه مصلی امام خمینی (ره) شهرستان مشکین شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان اردبیل)، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از پروژهای در دست احداث حوزه راه و شهرسازی شهرستان مشگین شهر با اعلام این مطلب اظهار کرد: در پروژه مصلی امام خمینی (ره) اجرای نازک کاری صحن اصلی، شبستان و ایجاد سیستم روشنایی، اعلام حریق، اطفاء حریق و تکمیل فضاهای خدماتی در حال اجرا است.

وی گفت: پروژه احداث مدرسه شش کلاسه در محله دره حسنعلی شهرستان از پروژه های بازآفرینی شهری به مساحت ۷۷۲ متر مربع با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی و مبلغ هزینه شده تاکنون ۲۱ میلیارد ریال در حال تکمیل است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه از پروژه احداث پیاده راه خیابان امام از طرح های بازآفرینی این شهرستان خبر داد و افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل با رویکرد بازآفرینی شهری و افزایش سرانه پارک و ساماندهی وضعیت کهنه قلعه مشکین شهر و حفظ ارزش و بناهای موجود در سایت اقدام به تعریف پروژه ای با عنوان پارک تاریخی مشگین شهر نموده است.

حیدری در ادامه به تکمیل بزرگراه اردبیل به مشگین‌شهر اشاره کرد و گفت: سال گذشته زیرسازی ۱۰ کیلومتر از این مسیر تکمیل و لایه اول آسفالت آن نیز انجام شد که با مساعد شدن شرایط جوی اجرای لایه دوم آسفالت‌ آن شروع خواهد شد در ضمن عملیات اجرائی در هشت کیلومتر باقیمانده از این مسیر نیز در حال اجراست که امیدواریم با رفع معارضان موجود در قطعاتی از مسیر باقیمانده بتوانیم در امسال به صورت کامل ۸۵ کیلومتر محور اردبیل – مشگین‌شهر را به زیر ترافیک ببریم.