شناسهٔ خبر: 92773 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده انتظامی اردبیل:

مدیون مجموعه راه و شهرسازی در تکمیل پروژه‌های عمرانی هستیم

اردبیل - بازدید فرمانده انتظامی استان از پروژه ها فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در احداث کلانتری‌ها و برقراری امنیت پایدار مدیون تلاش راه و شهرسازی در تکمیل پروژه‌های عمرانی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( اردبیل)، سردار هوشنگ حسینی فرمانده انتظامی استان اردبیل در جریان بازدید از دو پروژه احداثی کلانتری در اردبیل که با همراهی مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل انجام شد، اظهار کرد: در کنار همکاران نیروی انتظامی تلاش و تعامل خوب مجموعه راه و شهرسازی استان اردبیل دلگرمی خوبی را برای ارائه خدمات به ویژه احداث و تکمیل کلانتری‌ها در شهرهای مختلف به وجود آورده که انتظار می‌رود دو پروژه کلانتری در مناطق حاشیه شهر اردبیل به سرعت احداث شود.

وی فعالیت‌ها و پشتیبانی‌های راه و شهرسازی را هدایت‌بخش و باعث دلگرمی مجموعه نیروی انتظامی دانست و خاطرنشان کرد: ما به کل مجموعه راه و شهرسازی در احداث و تکمیل کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها مدیون هستیم.

فرمانده انتظامی استان اردبیل به فراوانی وقوع جرایم در دو منطقه حاشیه شهر اردبیل به ویژه گلمغان اشاره کرد و گفت: در شورای تامین نیز بارها ضرورت احداث کلانتری را در این حوزه استحفاظی یادآور شدیم تا با اقداماتی که شروع شده هر چه سریعتر تکمیل و راه‌اندازی دو باب کلانتری را در این مناطق شاهد باشیم.

حسینی بیان کرد: با بهره‌برداری از این دو کلانتری کاهش جرایم به ویژه جرایم خشن اتفاق می‌افتد و به راحتی می‌توانیم از وقوع جرایمی همچون سرقت و تحرک اراذل و اوباش جلوگیری کرده و به آرامش و رفاه مردم بیش از گذشته در این منطقه کمک کنیم.

محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در ادامه این بازدید به تشریح اقدامات صورت گرفته در احداث این پروژه ها پرداخت و گفت: پروژه احداث کلانتری وحدت (سایت مسکن مهر) با زیر بنای۶۵۵.۵ مترمربع ساختمان اصلی و ۲۰ مترمربع انتظامات در۲ طبقه و زیرزمین با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد درحال اجرا است و تأمین اعتبار احداث آن از محل درآمد های سازمان ملی زمین و مسکن ( کمک به تأسیسات رو بنایی مساکن مهر) مبلغ ۱۸ میلیارد ریال هزینه شده است .

وی در ادامه به پروژه پروژه احداث کلانتری گلمغان اشاره کرد و افزود: پروژه پروژه احداث کلانتری گلمغان با زیربنای ۶۵۵.۵ مترمربع ساختمان اصلی و ۲۰ متر مربع انتظامات در۲ طبقه و زیرزمین با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصد در حال اجرا است و تأمین اعتبار احداث این پروژه از محل اعتبارات بازآفرینی شهری با مبلغ هزینه شده ۱۸ میلیارد در حال احداث است.