شناسهٔ خبر: 92806 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در کمیسیون ماده پنج استان صورت گرفت؛

بررسی ۱۵ پرونده طرح تفصیلی شهر همدان

حسینی مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از بررسی ۱۵ پرونده در اولین جلسه کمیسیون ماده پنج طرح تفصیلی شهر همدان در محل باغ گلهای شهرداری همدان با حضور اعضاء این کمیسیون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان(همدان)، داریوش حسینی بیان کرد: اولین جلسه کمیسیون طرح تفصیلی ماده پنج در سال ۱۴۰۰ با بررسی ۱۵ پرونده و با حضور معاون عمرانی استاندار و سایر اعضاء عضو کمیسیون برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان افزود: در این جلسه با الویت حل مسائل و مشکلات اساسی شهر و شهروندان و در راستای توسعه متوازن و هماهنگ شهر و الویت اقدام کمیسیون ماده پنج و شهرداری بر روی مسائل ضروری شهروندان ۱۵ پرونده موردی بررسی و اتخاذ شد.

وی ادامه داد: سرعت بخشیدن به روند اجرای طرح تفصیلی از جمله بازگشایی و تعریض معابر، تحقق پذیری کاربری های عمومی و اعمال ضوابط و مقررات ویژه طرح ها و همزمان رسیدگی به مسائل شهروندان از اولویت های این اداره کل است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان یادآور شد: در این راستا برای حفظ و تثبیت حقوق شهروندی تلاش و اقدامات لازم انجام خواهد شد همچنین تبعیت از ضوابط و مقررات مصوب و طرح های فرادست مورد نظر و توجه اعضای کمیسیون است.

حسینی راهبرد کمیسیون ماده پنج را تمرکز بر مسائل ضروری شهروندان و حرکت در قالب حل معضلات شهری و نیز پاسخ قانونی در چهارچوب ضوابط و مقررات موجود عنوان کرد و گفت : در این جلسه بر توسعه و توزیع امکانات و دسترسی برابر برای همه شهروندان تاکید شد.