شناسهٔ خبر: 92812 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در قالب طرح ابرار انجام می شود؛

آغاز بهسازی راه های روستایی توسط اکیپ‌های راهداری استان اصفهان

راهسازی کردستان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان ازآغاز عملیات اجرایی احداث، توسعه و بهسازی راه های روستایی در قالب طرح ابرار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)، فرزاد دادخواه معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان اظهار داشت: در راستای خدمت رسانی به مردم ساکن در منطقه محروم پشتکوه فریدونشهر و به منظور ارتقای کیفی سطح عبور و مرور عملیات بهسازی و توسعه راه روستایی وستگان به سمت دورک (در قطعه اول) به طول ۵ کیلومتر در هفته جاری آغاز شد.

دادخواه افزود: در این عملیات تعداد ۵ دستگاه ماشین آلات و با استفاده از کارکنان مجرب راهداری به صورت صددرصد امانی در قالب طرح ابرار انجام می شود.

وی همچنین اشاره کرد عملیات نقشه برداری و میخ کوبی محور سریجهن-مهاباد شهرستان اردستان به طول ۱۴ کیلومتر توسط اکیپ نقشه برداری انجام و عملیات اجرایی آن آغاز شد که احداث قطعه اول محور مذکور به طول ۸ کیلومتر در دستور کار قرار گرفته و عملیات خاکی آن به صورت امانی توسط ماشین آلات و راهداران انجام خواهد شد.

بنابراین گزارش عملیات تکمیلی خاکبرداری محور اسپیدان شهرستان نطنز توسط یک دستگاه بولدزر و به کارگیری سایر ماشین آلات مورد نیاز توسط اکیپ امانی در حال انجام است.