شناسهٔ خبر: 92834 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه کارگروه زیربنایی استان صورت پذیرفت؛

موافقت با ۱۲ درخواست استفاده از اراضی برای احداث بنا در خارج از حریم شهر‌‌‌های آذربایجان­ غربی

استانداری در جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان­ غربی با ۱۲ درخواست صدور مجوز احداث بنا و تأسیسات در خارج از حریم شهر‌‌‌های استان موافقت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(آذربایجان­ غربی)، جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان­ غربی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مدیران دستگاه ­های اجرایی استان تشکیل و با ۱۲ درخواست صدور مجوز احداث بنا و تأسیسات در خارج از حریم شهر‌‌‌های استان موافقت شد. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان در این خصوص گفت: در کارگروه امور زیربنایی به منظور افزایش مشارکت‌های مردم و سرمایه­ گذاران در توسعه زیرساختی شهر‌‌‌‌ها و مناطق روستا‌‌‌‌یی با درخواست طرح ­های تولیدی محصولات بتنی غیرمسلح، درب و پنجره فولادی، عایق های رطوبتی و تولید و مونتاژ ال.ای.دی موافقت شد.

سیدمحسن حمزه­لو یادآور شد: الحاق به محدوده زمین ساختمان شماره ۲ جهاد کشاورزی به طرح هادی روستای قره حسن لو از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

مجوز ساخت مجتمع سوارکاری، ذخیره سازی و نگهداری مواد غذایی در سردخانه، تاسیس انبارآلات و طرح پرواربندی بره نیز صادر می­ شود.